De eerste wandeling! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daphne - WaarBenJij.nu De eerste wandeling! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daphne - WaarBenJij.nu

De eerste wandeling!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

10 Augustus 2015 | Australië, Sydney

Jaa jaa, vorige week woensdag was het dan zover... De reis mocht beginnen. Aangekomen bij de incheckbalie, kreeg ik te horen dat de handbagage te zwaar was! Met een koffer van bijna 30 kilo en handbagage van 14 kilo (7 kilo te zwaar), kon de reis beginnen.
Pffff... wat een reis was dat, het leek wel alsof het eind niet in zicht kwam.. Na 26 uur eindelijk in het laatste vliegtuig gestapt, Sydney was in zicht!! Bij het zien van dat uitzicht, was ik even alle vermoeidheid / pijn vergeten en kreeg ik energie terug (al was dat maar van korte duur).

Eenmaal aangekomen bij de familie, rustig bijgetankt en de koffers uitgepakt. Afgelopen weekend de omgeving (Killarney Heights) verkent en de laatste dingen geregeld.

Vandaag kon dan eindelijk het avontuur echt beginnen. Zodra de kinderen naar school / de crèche waren, heb ik mijn (nieuwe) wandelschoenen aangetrokken en ben ik de eerste wandeling gaan maken. Erg mooi langs het heldere water en wat een rust was dat!! Nu nog even proberen niet alleen maar naar de grond, zoekende naar vreemde en vieze insecten, te kijken, maar ook genoeg rond te kijken ;-)
(Ik heb nog geen vreemd insect gezien, op een grote vogel na... :p)

  • 10 Augustus 2015 - 13:30

    Linda :

    Ziet der goed uit

  • 10 Augustus 2015 - 13:32

    Linda :

    Weer een halve tekst ik denk dat ik niks mag plaatsen :( mooie omgeving daar!

  • 12 Augustus 2015 - 08:12

    Masha:

    Geweldig Daphne! Geniet ervan meid xx

  • 12 Augustus 2015 - 18:15

    Inge Van R.:

    Ik vind het een mooie omgeving. en ..... jammer dat het zover weg is.

  • 25 Augustus 2015 - 09:38

    Els Gies:

    Hai Dapfne,
    Zo nu even tijd om je te mailen. Je eerste weken zitten erop nu. Hoe gaat het? Al een beetje in het ritme van daar?
    Wat voor temperatuur/ weer is het ?
    Al een beetje aan de engelse taal gewend? En aan het gezin?. Wat een vragen he. Lees en blijf je volgen. Gr uithet ook mooie wehl.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Een onverwachte reis...

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

Op naar de rondreis!

16 September 2015

5 weken voorbij

26 Augustus 2015

De eerste weken

10 Augustus 2015

De eerste wandeling!

28 Juli 2015

Nog een paar dagen te gaan
Daphne

Een onverwachte reis

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 3356

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 31 December 2015

Australië

Landen bezocht: