Nog een paar dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen te gaan

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

28 Juli 2015 | Nederland, Amsterdam

Jaa jaa... Zo ben je afgestudeerd en weet je niet wat je moet doen. En zo besluit je twee weken later om voor enkele maanden naar Australië te vertrekken. Een 'kleine' bevlieging of een goed doordacht plan? Tja... dat zal me de aankomende periode duidelijk worden. Het is in ieder geval een plan dat al jaren in mijn hoofd spookt en nu werkelijkheid gaat worden....!!
Voor degene die het leuk en interessant vinden, zullen hier enkele berichten worden getypt. Als je hierover op de hoogte wil blijven, klik dan even op: 'Meld je aan voor de mailinglijst' links in beeld en voeg even je mail adres toe. Dan krijg je automatisch een bericht bij een nieuw reisverslag.

Nou... Daar gaan we dan: Ticket - Check. Visum - Check. Mooi weer in de winter - Check :-p
Nu is het alleen nog de koffer pakken en afscheid nemen en dan klaar om te gaan!! Hopen op een onvergetelijke reis, waardoor ik mijn engels beter onder de knie krijg. Dus om alvast in de engelse sfeer te komen: Australië here I come!! :-p

• 28 Juli 2015 - 23:03

Linda:

Nog steeds een geweldige keuze van je!

• 29 Juli 2015 - 10:41

Dennis :

Trots op jou! Je gaat een geweldige tijd tegemoet. Eentje om nooit te vergeten. Heel veel succes en vooral plezier gewenst!

Wij passen wel op die r*¥hond

• 29 Juli 2015 - 10:42

Dennis :

En Stefan natuurlijk ;p

• 29 Juli 2015 - 15:25

Linda:

Hier nog een vervolg op mijn bericht. Zie net dat er maar een regel van is aangekomen! oeps!!:(

je gaat een geweldig mooie uitdaging tegemoet!:d waar je veel zult zien en veel zult leren!:D super gaaf!!(A) nog steeds trots op je:)
    vast heel veel plezier en veel succes gewenst!

ga je wel missen hoor!:o maar dan knuffel ik wel even een keer extra met Chiko!:D

Dikke kus(L)

• 02 Augustus 2015 - 22:32

Henry:

Super veel plezier. Veel mooie herinneringen maken

• 03 Augustus 2015 - 08:02

Antoinette En Tonnie:

Daphne we wensen je een hele mooie tijd.
    Geniet er van.
    Succes. Heel veel liefs.